Kutakodom az interneten keresve, hogy egyes sikeres márkák hogyan pozícionálják magukat. Beleakadtam a Carlton Draught sör reklámjaiba. Az ausztrál, feltételezem olcsó sör nagyon kreatívan oldotta meg, hogy feltehetően semmivel nem tud többet, mint bármely más sör bárhol a világon: teljesen felesleges az a nagy felhajtás a sör körül. Legalábbis én így fordítottam eheti kedvenc reklámomat, aminek felirata a legőszintébben írja le a marketing lényegét: adjunk el még többet.
Egészségetekre!
2009.09.26. 19:11 :: F.Sára
1 komment
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
F.Sára 2009.10.06. 22:14:22
www.youtube.com/watch?v=ACi944zFf2E