Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Szólj hozzá!

Felhasznaló: efesblog@gmail.com
Jelszó: efesblog

Utolsó kommentek

  • F.Sára: @annad: Én. Örülök, hogy tetszik. Két bitangerős ale után nem is olyan rossz teljesítmény :P (2009.10.31. 09:07) Pára
  • annad: Ezt a képet te csináltad? WOW! :) (2009.10.30. 13:35) Pára
  • F.Sára: elnézést a tízerért :) @TigerWong: hát ez az, hogy sajnos már repülővel is. Amíg csak a TSZ üdülőb... (2009.10.08. 18:24) Így repül a magyar
  • TigerWong: Repüüüüül? remélem csak repülővel...... (2009.10.08. 17:33) Így repül a magyar
  • F.Sára: hiába, nekem a szar is keserű (lehetne ez a blogom alcíme) (2009.10.08. 14:06) Nyavajgás
  • Utolsó 20

Felugrottam Londonba egy interjúra

2009.09.23. 13:57 :: F.Sára

Londonban dolgozni egy hatalmas multinacionális cégnek nagyon mágikusan hangzik, de eddig az ismert okokból kifolyólag tartózkodtam attól, hogy egyáltalán megpróbáljam. Sajnos azonban a válság miatt nehéz Londonon kívül állást találni, én pedig nem szeretném megvárni a válság végét, mert hetek óta a legnagyobb kihívást jelentő projektem, hogy rávegyem Fiala Sárát, húzza már le a löttyedt seggét az edzőterembe.

Nekiveselkedtem hát meg- hódítani a londoni babgyárost. Mondhatom, őrült izgalmas kategóriának tűnt már így előre is. Felültem a 8:50-es (budget-)vonatra és 3.5 óra múlva már Jubilee line-on, 4 óra múlva a Piccadily line-on voltam, és 4.5 óra múlva kiszálltam a Metropolitan line végállomásán. Innen egy taxi 15 perc alatt elröpített a semmi közepére, interjúm hejszínére.

Az út alatt a taxissal a lakásbérleti árakat beszéltük meg, arra az esetre, ha sikerül az interjú. A környéken (pesti mércével talán Vecséshez hasonlítanám) egy egyszobás lakás állapottól függően 800-1000 font körül van. Szerencsés esetben 1.5 óra a belváros BKV-val, kocsival neki se induljon az ember. Persze lakhatnánk a belvárosban is. Akkor a munkába járásra kell szánnom napi 3 órát, egy szobára (egy sokak által lakott lakásban) pedig 800 fontot .

Az interjún 5 óra utazás után és a lakhatási problémák miatt minimális lelkesedéssel alulmúltam önmagam. De boldogított a tudat, hogy 5 óra múlva és 80 fonttal megrövidítve (uti költség + 1 db vánnyadt szendvics + 1 db tejeskávé) már otthon is leszek :(

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása